+ 0 -
ADA

مديركل دفتر فني استانداري:

استان کرمانشاه جهت میزبانی مطلوب از زائرین اربعین حسینی آماده می شود

مديركل دفتر فني استانداري گفت: استان کرمانشاه جهت میزبانی مطلوب از زائرین اربعین حسینی آماده می شود.

 به گزارش واحد خبر اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه، دکتر شهرام کهریزی مدیرکل دفترفنی، امورعمرانی، حمل و نقل و ترافیک استانداری در جلسه کمیته زیرساخت ستاد اربعین حسینی(ع) استان که با حضور مدیران دستگاههای اجرایی و شهرداران استان برگزار شد با اشاره به ضرورت برنامه‌ریزی دقیق برای برگزاری مناسب مراسم اربعین امسال گفت: به دنبال تکمیل زیرساخت‌ها و فراهم نمودن امکانات لازم جهت حضور زائران در مراسم اربعین حسینی (ع) هستیم.

وی همچنین تصریح کرد: با رهنمودها و حمایتهای استاندار محترم و معاون محترم امور عمرانی استانداری طرح جامع ساماندهی زیرساختهای مرز خسروی توسط مشاور در دست تهیه می باشد و تمامی فضاها، امکانات و کاربریهای مورد نیاز جهت ارایه خدمات مناسب به عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) پیش بینی و تعریف خواهد شد.

کهریزی افزود: به دنبال تکمیل برنامه‌های خود در زمینه حمل و نقل جاده‌ای، رفع نقاط پرحادثه، ترمیم روکش آسفالت جاده ها، تکمیل پروژه‌های آبرسانی به موکب ها، استقرار سرویس های بهداشتی و دوشهای سیار در مکانهای مورد نیاز به همراه سبتیک فاضلاب ، توسعه پارکینگ ها، روشنایی و... هستيم .

مدیرکل دفتر فنی استانداری با توجه به ضرورت تکمیل زیرساختها بر همراهی و همکاری جدی دستگاه های اجرایی و تأمین برخی تجهیزات و ماشین آلات موردنیاز در منطقه تأکید کرد و گفت: با توجه به اهمیت موضوع، لازم است تمامی مسئولین مربوطه در راستای برگزاری هرچه بهتر این مراسم باشکوه تلاش كنند.

وی در ادامه گفت: کمیته زیرساخت به عنوان یکی از کمیته های ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) امور مربوط به پروژه های عمرانی در حوزه های راه های مواصلاتی، زیرساخت های ارتباطی و مخابراتی، تأسیسات آب و برق و ... جهت ارایه خدمات به زائران را برنامه ریزی و براقدامات اجرایی نظارت می كند.

در ادامه این جلسه، اعضای کمیته زیرساخت برنامه‌های اجرا شده و اقدامات در دست اجرا، مشکلات موجود و پیشنهادات خود را ارائه کردند.



اوقات شرعی
آب و هوا