+ 0 -
ADA

استاندار کرمانشاه؛

استفاده از استامپ برای رای دادن در کرمانشاه اختیاری است


استاندار کرمانشاه اعلام کرد به منظور رعایت بهداشت و جلوگیری از انتشار ویروس کرونا، استفاده از استامپ برای رای دادن در این استان اختیاری است.

به گزارش واحد خبر اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه؛ هوشنگ بازوند صبح جمعه که برای رای دادن به مدرسه استقلال کرمانشاه آمده بود در گفت وگویی، اظهارداشت: ستاد انتخابات استان کرمانشاه به تمام شعب اخذ رای اعلام‌ کرده است که استفاده از استامپ و ثبت اثر انگشت برای رای دادن به دلخواه مردم انجام می شود.
وی با بیان اینکه کد ملی افراد رای دهنده در سامانه جامع انتخابات ثابت می شود، افزود: افرادی که قصد رای دادن دارند باید شناسنامه و کارت ملی خود را به همراه داشته باشند.
استاندار کرمانشاه در بخش دیگری از گفت وگوی خود با ایرنا، در رابطه با اعزام صندوق رای به مناطق دورافتاده گفت: تمام هزار و ۵۸۵ صندوق اخذ رای در استان کرمانشاه به شعب خود اعزام شده‌اند و صندوق های رای در مناطق دور افتاده نیز مستقر هستند.
به گفته استاندار کرمانشاه، ۶۲۱ صندوق از این آمار بسیار هستند که هیچ مشکلی برای اعزام آنها به مناطق صعب‌العبور وجود ندارد.

مشکلی برای برگزاری انتخابات در کرمانشاه احساس نمی‌شود
استاندار کرمانشاه گفت: هیچ مشکلی در برگزاری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این استان احساس نمی‌شود. 
بازوند افزود: این دوره از انتخابات همزمان با سراسر کشور صبح امروز در استان کرمانشاه آغاز شده است و تا ساعت ۱۸ ادامه خواهد داشت.
وی اظهار داشت: در صورتی که شاهد افزایش حضور و ازدحام مردم پای صندوق‌های رای باشیم احتمال تمدید زمان رای گیری تا ساعت ۲۴ شب وجود دارد.
استاندار کرمانشاه عنوان کرد: از مردم و افرادی که قصد حضور در پای صندوق‌های رای را دارند تقاضا داریم که اول وقت به شعب انتخاباتی مراجعه کنند و کار خود را به پایان وقت واگذار نکنند.
یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی همزمان با سراسر کشور از ساعت هشت صبح امروز (جمعه دوم اسفند) در استان کرمانشاه آغاز شد و تا ساعت ۱۸ ادامه خواهد داشت.
کار رای گیری در ۶ حوزه انتخابیه استان کرمانشاه برای انتخاب هشت نماینده مجلس شورای اسلامی از بین ۱۳۴ نامزد باقی مانده آغاز شده است.
براساس اعلام ستاد انتخابات کرمانشاه یک هزار و ۵۸۵ صندوق اخذ رای امروز آرای مردم این استان را جمع آوری می کنند که از این تعداد ۶۲۱ صندوق سیار و باقی ثابت هستند.
یک میلیون و ۵۴۶ هزار و ۴۱۳ نفر از مردم استان کرمانشاه در این دوره از انتخابات واجد شرایط رای دادن هستند که ۵۸ هزار و ۲۸۰ نفر از آنها را رای اولی ها تشکیل می دهند.
کسانی که ۱۸ سال تمام دارند یعنی متولدین دوم اسفند ۱۳۸۰ و قبل از آن می توانند با در دست داشتن شناسنامه و کارت ملی (کد ملی هم قابل قبول است) می توانند در این دوره از انتخابات شرکت کنند/ ایرنا



اوقات شرعی
آب و هوا