+ 0 -
ADA

معاون استاندار:

بايد براي استفاده هر چه بيشتر از سوخت CNG برنامه ريزي كنيم

معاون هماهنگي امور عمراني استانداري گفت: بايد براي استفاده هر چه بيشتر از سوخت CNG برنامه ريزي كنيم.

به گزارش واحد خبر اداره كل روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ مهندس مهرداد سالاري در برگزاري ويدئوكنفراس تمامي معاونين عمراني استانداري ها با معاون عمراني وزارت كشور كه به منظور تشريح اقدامات انجام شده براي اجراي طرح مديريت مصرف سوخت در استان ها انجام شد، اظهار داشت: بايد با اتخاذ تدابير، برنامه هاي لازم براي حركت به سمت استفاده هر چه بيشتر از جايگاه ها و سوخت  CNG انديشيده شود.

وي با اشاره به خسارت هاي وارده در ناآرامي ها و اغتشاشات چند روز اخير  در استان بيان داشت: در يك شب بيش از 95 ميليارد تومان خسارت به اموال عمومی، خصوصی و دولتی در این استان وارد شد و با هماهنگي شركت پالايش و پخش فرآورده هاي نفتي در حال تنظيم ميزان خسارت به جايگاه هاي سوخت هستيم و براي بازسازي اين جايگاه ها بايد اقدامات لازم صورت گيرد.

سالاري با اشاره به اتخاذ تصميمات لازم در جلسات ستاد تنظيم بازار استان به رياست مهندس بازوند استاندار كرمانشاه ادامه داد: در استان تلاش شد تا با تشكيل به موقع و سريع جلسات ستاد تنظيم بازار، هماهنگي ها و تدابير لازم براي جلوگيري از هر گونه افزايش قيمت اتخاذ شود.

وي همچنين خواستار افزايش سهميه خودروهاي سرويس مدارس شد و گفت: درخواست داريم كه با توجه به سهميه اختصاص يافته به خودروهاي سرويس مدارس، سهميه آنها به 120ليتر افزايش يابد.

معاون هماهنگي امور عمراني استانداري در ادامه گفت: با توجه به اينكه شعاع مسافتي تاكسي ها در داخل شهرها محدود است لذا از وزارت كشور انتظار داريم كه با اتخاذ تدابير لازم برنامه ريزي شود تا بعد مسافتي اين ناوگان حمل و نقل براي جابجايي مردم كه عموما از مردم ضعيف مالي هستند به بيرون شهر به مسافت 10 الي 15 كيلومتر افزايش يابد تا اين عزيزان براي رفت و آمد دچار مشكل در پرداخت كرايه نشوند.



اوقات شرعی
آب و هوا