+ 0 -
ADA

معاون استاندار:

باید در تغییر چهره کرمانشاه به عنوان یک شهر گردشگری همه با هم تلاش کنیم

معاون هماهنگي امور اقتصادي استانداري گفت: باید در تغییر چهره کرمانشاه به عنوان یک شهر گردشگری همه با هم تلاش کنیم.

به گزارش واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ جلسه ستاد سرمایه‌گذاری شهرداری با حضور دکتر حاتمی معاون استاندار ،طلوعی شهردار،  امیری رییس شورای شهر کرمانشاه،قبادی مدیرکل جذب سرمایه گذاری استانداری، شمبیانی مدیرکل سرمایه گذاری شهرداری و جنعی از سرمایه گذاران در محل دفتر سرمایه گذاری شهرداری کرمانشاه برگزار گردید.

دکتر حاتمی در این نشست بر واگذاری فضاهای سبز کرمانشاه به بخش خصوصی تاکید کرد و گفت: دررایجاد فضاهای تفریحی و فرهنگی باید ایده‌های جدید و بر اساس نیازها و امکانات روز و سلیقه مردم مد نظر باشد و سرمایه گذاران با ایده و نگاه تازه‌‌تری از این فضاها استفاده نمایند.

وی با اشاره به ظرفیت‌های کرمانشاه در بخش گردشگری افزود: باید در تغییر چهره کرمانشاه به عنوان یک شهر گردشگری همه با هم تلاش کنیم و جذابیت‌های آن را بیشتر از گذشته در نطر بگیریم.

معاون استاندار در پایان بر تعیین مکانهایی خارج از شهر جهت اختصاص به برخی مراکز عرضه و توزیع گفت: ایجاد هشت میدان میوه و تره بار در نقاط مختلف کرمانشاه مصوب شده که باید زمینه اجرای آن را فراهم کنیم که این مسئله هم در کاهش ترافیک موثر است و هم امکان دسترسی آسانتر مردم به مراکز عرضه میوه و تره بار را آسانتر می‌کند



اوقات شرعی
آب و هوا