+ 0 -
ADA

معاون اقتصادی استاندار:

برخی تولیدکنندگان کرمانشاهی توانستند از دل بحران کرونا، فرصت‌آفرینی کنند


معاون هماهنگي امور اقتصادي استانداري كرمانشاه گفت: برخی تولیدکنندگان کرمانشاهی توانستند از دل بحران کرونا، فرصت‌آفرینی کنند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني استانداري كرمانشاه؛ هدایت حاتمی در همایش روز ملی صنعت که با حضور صنعتگران، معدنکاران و کارآفرینان در سالن شهدای دولت برگزار شد؛ اظهار داشت: سرمایه گذاران و کارآفرینان در شرایط فعلی بیش از هر چیز نیازمند ثبات اقتصادی و پیش بینی پذیربودن آینده هستند.

وی افزود: در زمان بحران کرونا واحدهای تولیدی استان خوش درخشیدند و نهایت تلاش خود را کردند تا همچنان فعال بمانند و برخی نیز فرصت آفرینی کردند.

حاتمی با اشاره به اینکه در طول ماه‌های اخیر شاهد کمترین افت در سطح تولید و میزان اشتغال بوده‌ایم در ادامه اظهار داشت: برخی واحدها ساعات کاری را کم کردند و اجازه ندادند تعدیلی در نیروها صورت بگیرد که کار بسیار ارزشمندی بود.

وی افزود: امیدواریم در این شرایط دشوار واحدهای تولید به سطحی از توانمندی برسند که نه تنها فعالیت های خود را تداوم ببخشند بلکه به به فکر توسعه هم باشند.

 معاون اقتصادی استاندار تاکید کرد: مدیریت ارشد استان در راستای فرصت سازی از دل بحران ها، از طریق کمیته توسعه سرمایه گذاری ها به دنبال جذب سرمایه های جدید بوده و در این راه موفق عمل کرده‌ایم. 

وی عنوان کرد: تلاش های بسیاری صورت گرفت تا جایگاه فضای کسب و کار استان از رتبه ۳۱ به جایگاه ۱۷ برسد تا کارآفرینان با رغبت بیشتری در کرمانشاه سرمایه گذاری کنند.



اوقات شرعی
آب و هوا