+ 0 -
ADA

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه:

تجربه بحران ها کرمانشاه را در کنترل کرونا یاری داد


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه اظهارداشت: استان کرمانشاه با استفاده از تجربه بحران های گذشته توانسته عملکرد قابل قبولی در کنترل بیماری کرونا را داشته باشد.

به گزارش واحد خبر اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه؛ محمد ابراهیم الهی تبار در نشست با اعضای ستاد کرونای استان با تقدیر از زحمات و تلاشهای شبانه روزی کادر درمانی استان گفت: عملکرد برجسته کرمانشاه در کنترل بیماری کرونا حاصل همدلی اعضای ستاد کرونای استان، همراهی و مشارکت مردم و بهره گیری از تجربه بحران های گذشته در استان بوده است.

معاون استاندار کرمانشاه افزود: عملکرد استان در کنترل بیماری کرونا در سطح ملی مورد توجه  بوده و کرمانشاه تا کنون جایگاه مطلوبی در بین استانهای کشور داشته است.

 الهی تبار در ادامه با تاکید بر ادامه راهبردهای پیشگیرانه و آگاهی بخش به جامعه برای کنترل بیماری کرونا افزود: همچنان باید جامعه را از خطرات شیوع این بیماری آگاه ساخت و هشدارهای لازم از سوی رسانه ها به شهروندان داده شود.

وی در ادامه با اشاره به غربالگری 89/2 درصد مردم استان در طرح ملی بسیج کرونا تصریح کرد: مبتلایان به بیماری کرونا تحت پوشش و پایش کادر بهداشت و درمان قرار می گیرند و نقاهتگاههایی برای افراد مبتلا در استان پیش بینی شده تا در طول درمان از جامعه فاصله داشته باشند.

معاون استاندار همچنین گفت: ضروری است که شهروندان و افراد مبتلا نسبت به مسئولیت فردی و مدنی خود در قبال جامعه آگاه شوند تا از تماس و حضور در اجتماعات خودداری کنند. 

 



اوقات شرعی
آب و هوا