+ 0 -
ADA

استاندار کرمانشاه:

تمامی دستگاه ها موظف به انجام تعهدات خویش در حوزه اشتغال هستند


استاندار كرمانشاه گفت: تمامی دستگاه ها موظف به انجام تعهدات خویش در حوزه اشتغال هستند.

به گزارش واحد خبر اداره كل روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ مهندس هوشنگ بازوند در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری  که با حضور دکتر حاتمی‌ معاون اقتصادی استاندار، دکتر الهی تبار معاون سیاسی و امنیتی استاندار و مدیران دستگاه های عضو کارگروه برگزار شد؛ اظهار داشت: مردم کرمانشاه انتظار دارند مدیران متناسب با امکاناتی که در اختیار آن هاست برای جوانان جویای کار، شغل های جدید ایجاد کنند.

وی افزود: بر اساس هدف گذاری صورت گرفته در سال 98 به دنبال کاهش ۳ درصدی نرخ بیکاری استان هستیم و برای دستیابی به این مهم نیازمند ایجاد ۲۱ هزار شغل خالص در سال جاری هستیم.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: برای تدوین سند اشتغال یک کار کارشناسی مناسب و دقیق صورت گرفته و تمامی دستگاه ها موظف به انجام تعهدات خویش در حوزه اشتغال می باشند.

مهندس بازوند عنوان کرد: در یکی از استان ها توسط یک شرکت خصوصی، ۱۷ هزار شغل ایجاد شده است. در کرمانشاه نیز با فراهم کردن بسترها برای کارآفرینان توانمند،می توان شاهد چنین اتفاقات مشابهی باشیم.

استاندار کرمانشاه روند پرداخت وام های اشتغال از سوی بانک ها را مناسب ارزیابی کرد و گفت: البته تمامی منابع محدود به اعتبارات بانکی نمی شود و بخش خصوصی نیز توانایی تامین بخش قابل توجهی از منابع را داراست. 

وی ادامه داد: اشتغال اولویت اول استان است و خوشبختانه وضعیت کرمانشاه در شش ماهه اول سال در زمینه اشتغال خوب بوده است و این روند باید در شش ماهه دوم سال هم تداوم یابد.



اوقات شرعی
آب و هوا