+ 0 -
ADA

معاون استاندار:

توسعه کرمانشاه با پیشرفت صنعت چاپ رقم می خورد

معاون سیاسی و امنیتی استانداري با اشاره به اهمیت صنعت چاپ در دنیای امروز، پیشرفت و تحول در این حوزه را رقم زننده توسعه استان دانست.

به گزارش واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ محمدابراهیم الهی تبار در هجدهمین جشنواره ملی صنعت چاپ کرمانشاه گفت: هرجایی چاپ پیشرفت کرد،توسعه یافته است لذا کرمانشاه اگر قرار است جایگاه واقعی اش را پیدا کند باید نگرش ها تغییر یابد.

وي تصريح كرد: بزرگان کرمانشاه در توسعه و اصلاح دیدگاه ها می توانند نقش آفرین باشند با تفکرات بخشی نگر و نگاه جزیره ای توسعه ایجاد نخواهد شد لذا نباید فقط فکر منافع خود باشیم.

معاون سیاسی و امنیتی استانداري گفت: برای کرمانشاه با توجه به موقعیت جغرافیایی مهم و همسایگی با عراق داشتن صنعت چاپ مدرن یک ضرورت است. چاپ امروز به عنوان یک صنعت فرابخشی و بلکه تمام بخشی، یکی از ضرورت های توسعه شده است.

الهي تبار اظهار داشت: صنعت چاپ با توجه به میزان صادرات از استان و مرز بسیار می تواند در حوزه بسته بندی نقش ایفا کند و با این راهکار است که توسعه صادراتی شکل می گیرد و ارزش افزوده و ثروت به استان می آید.

وي ادامه داد: دولت در استان آماده همراهی با صنعتگران و فعالان چاپ استان است و با تسهیلات مناسبی که در قالب اقتصاد مقاومتی قرار داده در پی تقویت این حوزه است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداري در پايان افزود: فعالان صنعت چاپ باید تشکل های منسجمی ایجاد کنند و مطالبه گری خود را تقویت کنند.امیدواریم که برای بالندگی این صنعت مهم دنیا حرکت کنیم.

 



اوقات شرعی
آب و هوا