+ 0 -
ADA



دانشگاه‌ها در بیشتر شدن مشارکت مردم در انتخابات نقش‌آفرین باشند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با تاکید براهمیت انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه گفت: نخبگان و دانشگاه‌ها به عنوان گروه مرجع می‌توانند در بیشتر شدن مشارکت مردم بسیار نقش‌آفرین باشند.

به گزارش واحد خبر اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه و به نقل از ایرنا محمدابراهیم الهی تبار دوشنبه شب در نشست سیدضیاء هاشمی مدیرعامل خبرگزاری ایرنا با روسای دانشگاه‌های استان در دانشگاه رازی با تاکید برتقویت هم اندیشی ها و گفتمان با صاحبان اندیشه و تفکر تصریح کرد: نیاز است که پنداشت های جامعه از شرایط کشور واقعی شود.

وی با اشاره به اهمیت تولید محتوا در فضای اطلاع رسانی و ارتباط با مردم گفت: وضعیت موجود نشان می‌دهد که باید عالمانه تر و هوشمندانه تر با مردم ارتباط برقرارکنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه در ادامه با اشاره به حوادث و اتفاقات ۲ سال گذشته کشور پس از خروج آمریکا از برجام افزود: انتخابات اسفندماه، نخستین انتخابات پس از این رویدادها است و برای کشور بسیار حائز اهمیت است.

الهی تبار ادامه داد: باوجود مشکلات و انتقادات، مردم در ۲ سال گذشته مقاومت داشته و پای تمامیت نظام و انقلاب ایستادگی کرده اند.

وی همچنین با اشاره به اهمیت نقش آفرینی دانشگاهیان در مشارکت مردم خاطرنشان کرد: در استان کرمانشاه پس از بزرگان، فرهنگیان، دانشگاهیان بیشترین مرجعیت را بین مردم دارند از  این سرمایه نباید غافل شد چرا که در بزنگاه‌ها بسیار موثرند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه افزود: انتخابات اسفندماه فرصت نمایش سرمایه اجتماعی در آینه اعداد و ارقام است و نخبگان و دانشگاهیان همه می توانند در این فضاسازی برای هرچه بیشتر شدن مشارکت مردم نقش آفرین باشند.

الهی تبار در پایان این نشست باتقدیر از تلاش‌ها و زحمات مدیریت و خبرنگاران  ایرنای کرمانشاه گفت: این خبرگزاری در اطلاع رسانی حوادث ۲ سال گذشته استان از جمله زلزله سال۹۶، سیل فروردین ماه، اربعین امسال و حوادث اخیر بخوبی ایفای نقش کرد. 



اوقات شرعی
آب و هوا