+ 0 -
ADA

معاون استاندار:

دستگاه هاي متولي تلاش خود را براي جذب اعتبارات بند ب ماده 16 افزايش دهند

معاون هماهنگی اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه، سهمیه استان از محل اعتبارات بند ب ماده 16 را 176 میلیارد تومان اعلام کرد و از دستگاه های ذیربط خواست تا شهریور ماه امسال تمام پرونده های جذب این تسهیلات را آماده برای پرداخت کنند.

به گزارش واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ مهندس رضا رحیمی در جلسه کارگروه اشتغال کرمانشاه که به بررسی جذب سهمیه استان از اعتبارات بند ب تبصره ماده 16 بودجه 97 اختصاص داشت؛ از فرآیند طولانی ارائه این تسهیلات به متقاضیان گلایه کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری از سه دستگاه متولی کمیته امداد، بهزیستی و بنیاد امور ایثارگران که بیشترین سهم این اعتبارات را دارند خواست، تمام تلاش خود را برای جذب این تسهیلات انجام دهند زیرا که اگر نتوانند تا آذر ماه سال جاری این اعتبارات را جذب کنند سهم استان از بین می رود.

وی در ادامه افزود: سه دستگاه اجرایی کمیته امداد با 96 میلیارد تومان، بنیاد امور ایثارگران با 22 میلیارد تومان و بهزیستی با 30 میلیارد تومان در مجموع 148 میلیارد تومان از 176 میلیارد تومان از اعتبارات استان در بند ب تبصره ب ماده 16 بودجه را در اختیار دارند.



اوقات شرعی
آب و هوا