+ 0 -
ADA

استاندار کرمانشاه:

عبور از رکود واحدهای صنعتی نیازمند عزم جدی همه مسئولان است

استاندار کرمانشاه گفت: عبور از رکود واحدهای صنعتی نیازمند عزم جدی همه مسئولان از جمله بانک هاست.

به گزارش واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ مهندس هوشنگ بازوند در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان که با حضور اعضا در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: حمایت از بخش خصوصی و واحدهای تولیدی یکی از مولفه های مهمی است که در زمان فعلی باید به آن توجه کرد.

وی افزود: شرایط به گونه ای است که اگر فشار موجود که روی برخی واحدهای تولیدی وجود دارد،  برداشته نشود آن ها مجبور به تعدیل نیرو می شوند که این کار بر جمعیت بیکار استان اضافه می کند.

مهندس بازوند تصريح کرد: ایجاد چنین شرایطی علاوه بر اینکه مانع توسعه و پیشرفت اقتصاد استان می شود تهدیدی جدی برای کرمانشاه نیز هست بنابراین همه باید کمک کنند تا چنین وضعیتی رخ ندهد.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه عبور از رکود واحدهای صنعتی نیازمند عزم جدی همه مسئولان از جمله بانک هاست، خاطرنشان کرد: خوب است که مدیران بانک ها تا جایی که امکان پذیر است در مقابل مشکلات واحدهای صنعتی از جمله عقب افتادن پرداخت اقساط، جریمه های سنگین در نظر گرفته شده و ... انعطاف بیشتری به خرج دهند.

وی ادامه داد: در صورتی می توانیم بر مشکلات فائق شویم که همه افراد مربوط دست به دست هم داده و برای رفع آن ها تلاش کنیم تا واحدی تعطیل نشود و یا مجبور به اخراج تعدادی از کارگران خود نگردد.

مهندس بازوند همچنین از صاحبان واحدهای تولیدی نیز خواست با تولید محصولات باکیفیت بازار فروش خود را تقویت کنند تا گرفتار مشکلات اقتصادی و رکود نشوند.

مدیر ارشد استان در بخش دیگری از سخنانش از امهال 23 هزار و 170 میلیارد ریال وام در 9 شهرستان زلزله زده کرمانشاه نیز خبر داد و گفت: اگر از این مبلغ چیزی بماند می توانیم برخی واحدهای صنعتی استان را که به بانک مقروض و در شهرستان های غیرزلزله زده هستند را وارد لیست کنیم.

وی در پایان گفت: همه باید کمک کنیم تا همه واحدهای تولیدی سرپا بمانند و به فعالیت اقتصادی خود ادامه دهند و در این راستا کوتاهی از هیچ سازمان و ارگانی پذیرفتنی نیست.



اوقات شرعی
آب و هوا