+ 0 -
ADA

استاندار کرمانشاه در نشست با فرمانداران تاکید کرد

نباید امیدواری مردم به انتخابات کم شود


استاندار کرمانشاه با بیان اینکه "انتخابات نماد اقتدار کشور است"تاکید کرد: هر چه بیشتر شدن مشارکت باید در اولویت و دستور کار اصلی فرمانداران باشد و نباید گذاشت که امید مردم به انتخابات و صندوق رای کاسته شود.

به گزارش واحد خبر اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه؛ هوشنگ بازوند در نشست با فرمانداران و معاونین استانداری با اشاره به دشواری های شرایط فعلی کشور و تنگناهای حاصل از تحریم ها افزود: علیرغم همه این سختی ها آنچه که می تواند توسعه ساز باشد امیدواری است و نباید گذاشت که مردم از انتخابات ناامید شوند.

وی با بیان اینکه "انتخابات بزرگترین کار و نمایش اقتدار کشور در دنیا است" تصریح کرد: هرچه حضور و مشارکت مردم بیشتر شود اقتدار نظام اسلامی تقویت می شود.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر لزوم رفتار قانونی مجریان و فرمانداران در انتخابات گفت: رد صلاحیت ها نباید سبب ایجاد مشکلات جدی در مشارکت مردم بشود که البته باتوجه به جمع بندی ها و لزوم مشارکت حداکثری امیدواریم اتفاقات خوبی در آینده رقم بخورد. 

بازوند با اشاره به لزوم پاسداری از رای به عنوان امانت مردم تاکید کرد: فرمانداران موضوع بیطرفی در انتخابات را به شکل جدی در دستور کار داشته باشند چرا که عدم رعایت آن منجر به کاهش مشارکت میشود.

استاندار کرمانشاه همچنین با بیان اینکه "انتخابات یک امتحان بسیار بزرگ برای کشور است" تصریح کرد: آن گروهی که راحت اعلام می کند "مشارکت مردم را نمی خواهیم" به اقتدار ملی آسیب می رساند. 

مهندس بازوند در ادامه این نشست با اشاره به در پیش بودن ایام دهه فجر از فرماندارن خواست که پروژه های مهم خود را برای امیدواری و ایجاد نشاط اجتماعی به استان معرفی کنند.

استاندار کرمانشاه در مورد امهال وام های زلزله زده گان هم گفت: علیرغم اینکه امحال وام ها قانون بوده و قانون نیز تنها دو سال اجازه آن را داده؛ در تلاش هستیم که با موافقت مجلس این مطالبه را محقق کنیم.



اوقات شرعی
آب و هوا