+ 0 -
ADA

استاندار کرمانشاه:

وزارت صنعت توجهی به واحدهای تولیدی کرمانشاه ندارد

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه کرمانشاه بیشترین نرخ بیکاری کشور را دارد، گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت توجهی به واحدهای تولیدی استان که در حال تعطیلی هستند، ندارد.

به گزارش واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ مهندس هوشنگ بازوند در جلسه ستاد تسهيل و رفع موانع تولید استان کرمانشاه كه با حضور معاون هماهنگی استان های دفتر رئیس جمهوری در سالن جلسات تدبیر استانداری ، افزود: کرمانشاه در سال گذشته بیشترین نرخ بیکاری در کشور را داشت.

وی با بیان اینکه بسیاری از واحدهای استان در حال تعطیلی است، گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت، بانک ها و شرکت شستا توجهی به واحدهای کرمانشاه که در حال تعطیلی هستند، ندارند.

استاندار کرمانشاه در ادامه عنوان کرد: در جلسه ای وزیر صنعت دستور داد که یکی از معاونان به مشکل واحدهای در حال تعطیلی کرمانشاه رسیدگی‌ کند که این معاون به این دستور توجه نمی کند.

مهندس بازوند با بیان اینکه بخشی از واحدهای تعطیل استان متعلق به شرکت شستا است، افزود: معلوم ‌نیست که چرا شستا تمایلی به راه اندازی واحدهای خود و سرمایه گذاری در کرمانشاه ندارد.

وي اظهار داشت: وزارت صنعت، معدن و تجارت، بانک‌ها و شستا اهمیتی به تعطیلی واحدهای صنعتی کرمانشاه نمی‌دهند و صدها مکاتبه و جلسه با آنها داشتیم اما محلی نمی‌گذارند.

مقام ارشد استان با بیان اینکه بسیاری از واحدهای تعطیل کرمانشاه مربوط به شرکت شستا است، یادآور شد: چطور این شرکت در سایر استان‌ها سرمایه‌گذاری می‌کند، اما به مشکلات صنایع تعطیل کرمانشاه رسیدگی ندارد.

وی به مشکل واحد صنعتی کرپ ناز نیز اشاره کرد و گفت: کرپ ناز کرمانشاه یک بیمار در حال مرگ است که اگر به آن رسیدگی نشود بر حجم بیکاران کرمانشاه می افزاید.

رئيس ستاد تسهيل و رفع موانع استان  با بیان اینکه این واحد متعلق به بانک ملت است، افزود: مدیران بانک ملت هیچ توجهی به این واحد صنعتی ندارند و آن را به حال خود رها کرده اند.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه بانک ملت به مکاتبات در زمینه کرپ ناز جواب نمی دهد، عنوان کرد: مدیران این بانک به شکلی با کرپ ناز برخورد می کنند که انگار بیکار شدن عده بسیاری از کارکنان آن بی اهمیت است.

مهندس بازوند با بیان اینکه کرمانشاه عقب ماندگی های بسیاری دارد، گفت: هشت سال جنگ‌ تحمیلی کرمانشاه را از روند توسعه دور کرد لذا همه وظيفه دارند به روند توسعه و پيشرفت اين استان و همچنين اشتغالزايي جوانان آن اقدام كنند.



اوقات شرعی
آب و هوا