+ 0 -
ADA

استاندار كرمانشاه:

پلیس نقش مهمی در برگزاری انتخاباتی پرشور دارد


استاندار کرمانشاه گفت: پلیس به عنوان تامین‌کننده اصلی امنیت انتخابات مجلس شورای اسلامی در صورتی که مثل همیشه وظیفه خود را بخوبی انجام دهد نقش بسیار مهم و تعیین کننده ای در برگزاری هرچه پرشورتر این رویداد و حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای دارد.

به گزارش واحد خبر اداره كل روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ مهندس بازوند روز سه شنبه در دیدار با سردار گودرزی جانشین فرمانده مرزبانی ناجا و سردار جاویدان فرمانده انتظامی استان که در استانداری انجام شد، اظهار داشت: انتخابات پیش رو از اهمیت بسیار زیادی برخوردار و همه دست اندرکاران امر باید تلاش کنند تا شرایط لازم برای حضور حداکثری مردم در این صحنه فراهم شود.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین زیرساخت هایی که باید فراهم شود بحث امنیت برگزاری انتخابات است چرا که نقش بسیار مهمی در جلب مشارکت حداکثری واجدین شرایط رای دادن دارد.

بازوند افزود: این وظیفه مهم و حساس برعهده پلیس قرار دارد و انتظار می رود ماموران انتظامی مانند ادوار گذشته بتوانند امنیت خوبی را برقرار کنند.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات می تواند مشت محکمی بر دهان دشمنان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد که از مدت ها پیش برنامه های خود را برای منصرف کردن مردم از حضور در این رویداد آغاز کرده اند.

وی گفت: مطمئنا مردم ولایتمدار کشور و استان کرمانشاه در لبیک به فرامین رهبری حضوری دشمن شکن در انتخابات مجلس خواهند داشت و نمایندگان شایسته ای را روانه مجلس خواهند کرد.

بازوند در پایان از امنیت موجود در استان و نقاط مرزی نیز ابراز رضایت کرد و گفت: برای ارتقای وضعیت موجود همه دستگاه ها باید همکاری خود را با نیروهای انتظامی و مرزبانی افزایش دهند.

 



اوقات شرعی
آب و هوا