اهم مطالب ارایه شده توسط جناب آقای گودرزی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی در نشست مدیران کل در وزارت کشور درخصوص نحوه تداوم دفاتر تسهیل گری
اهم مطالب ارایه شده توسط جناب آقای گودرزی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی در نشست مدیران کل در وزارت کشور درخصوص نحوه تداوم دفاتر تسهیل گری
اهم مطالب ارایه شده توسط جناب آقای گودرزی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی در نشست مدیران کل در وزارت کشور درخصوص نحوه تداوم دفاتر تسهیل گری:
-راه اندازی دفاتر تسهیل گری اقدام فوق العاده در راستای منویات رهبر معظم انقلاب برای کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی در مناطق حاشیه نشین
-دفاتر تسهیل گری اولویت دادن به توسعه اجتماعی به عنوان بستر ساز و پیشران سایر ارکان جامعه است.
-دفاتر تسهیل گری نوعی سازماندهی الگوی توسعه درون زا به جای روش های توسعه قبلی که از بالا به پایین بود می باشد.
-نهادسازی در محلات، توسعه هماهنگ و متعادل و برقراری پیوند بین بخش دولتی و عمومی یکی از اقدامات خوب دفاتر تسهیل گری بود.
-اگر قرار باشد دفاتر تسهیل گری به وزارت مسکن و شهرسازی و یا نهاد های شهری از جمله شهرداری واگذار شود سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ها بهترین پتانسیل برای مدیریت دفاتر تسهیل گری تحت نظارت دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری ها می باشند.
-اگر می خواهیم دفاتر تسهیل گری همچنان موفق عمل کنند نقش نظارتی وزارت کشور باید پررنگ باقی بماند.