+ 0 -
ADA



کارشناس امور اداری و مالی

شرح وظايف پست سازماني
 
      فرم ع 23(4 ـ 74 ) ت 2 سازمان اداری و استخدامی کشور

1 ـ وزارت/ مؤسسه :  استانداری

2 ـ واحد سازماني: (  فرمانداری ....)

3 ـ محل جغرافيايي خدمت: شهرستان       

4 ـ عنوان پست/ شغل: کارشناس مسئول برنامه ریزی و اداری مالی  

5 ـ نوع پست/شغل :                        

6 ـ شماره پست/ شغل ‍:                                   -

7ـ وظايف پست/شغل فوق الذكر براساس وظايف واحد سازماني كه در تاريخ 15/5/1397  به  تاييد سازمان اداری و استخدامی کشور رسيده است ،‌به شرح زير تعيين ميگردد.

1-       جمع‌آوري اطلاعات فردي و پرسنلي كاركنان به منظور تكميل پرونده پرسنلي و ثبت در سامانه‌هاي مربوطه.

2-     تهيه و تنظيم آمار و گزارشات لازم در مورد اطلاعات جمع‌آوري شده.

3-     ارايه گزارش‌هاي لازم در خصوص امور پرسنلي به واحدهاي درخواست كننده و ساير مراجع مافوق.

4-     ثبت اطلاعات جمع‌آوري شده در سيستم بانك اطلاعاتي پرسنل.

5-     مطالعه و بررسي قوانين و مقررات، ارايه گزارشها و نظرات كارشناسي و شركت در جلسات همايشها و دوره هاي آموزشي مرتبط.

6-     تهيه پيش نويس و تكميل فرم‌هاي كارگزيني از قبيل پيش نويس احكام انتقال، ترميم حقوق، مرخصي، معذوريت ، ترفيع ، اضافه كار و نظير آن با رعايت قوانين و اطلاع مقام مافوق و ارايه گزارش‌هاي لازم.

7-     انجام مطالعات لازم در مواردي از قبيل قوانين استخدامي و اظهار نظر در مورد نحوه اجراي قوانين و مقررات مورد عمل.

8-    انجام امور مربوط به جذب نيروهاي امريه در فرمانداري‌هاي تابعه.

9-     رسیدگی به فرمهای تکمیل شده ارزشیابی کارکنان فرمانداری و واحدهای تابعه.

10-    انجام کلیه امور مربوط به ارزشیابی و دستورالعمل های مربوط به آن برای کارکنان فرمانداری و واحدهای تابعه.

11-    جمع آوري، تهيه و تنظيم قوانين و مقررات، آئين نامه ها، بخشنامه ها و دستورالعمل‌هاي واصله در امور مالي.

12-   پيگيري و اخذ امضاي اسناد مالي و چكهاي صادره و تحويل و در نهايت بايگاني اسناد.

مسئولين مربوطه

عنوان پست سازماني

نام و نام خانوادگي

تاريخ

امضاء

نسخه

تعيين كننده وظايف

فرماندار

-

 

 

 

ص : 1

تأئيد كننده وظايف

معاون توسعه مديريت ومنابع استانداری

-

 

 

مسئول واحد تشكيلات وزارت کشور

مدیر کل دفتر تشکیلات

 

 

 

             

شرح وظايف پست سازماني
 
      فرم ع 23(4 ـ 74 ) ت 2 سازمان اداری و استخدامی کشور

1 ـ وزارت/ مؤسسه : استانداری

2 ـ واحد سازماني: (  فرمانداری ....)

3 ـ محل جغرافيايي خدمت: شهرستان

4 ـ عنوان پست/ شغل:    کارشناس امور اداری

5 ـ نوع پست/شغل :                        

6 ـ شماره پست/ شغل ‍:                                   -

7ـ وظايف پست/شغل فوق الذكر براساس وظايف واحد سازماني كه در تاريخ 15/5/1397  به  تاييد سازمان اداری و استخدامی کشور رسيده است ،‌به شرح زير تعيين ميگردد.

1-     بررسي و اعمال آيين نامه‌ها بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌هاي مربوط به حكم كارگزيني پرسنل.

2-   تهيه پيش نويس و تكميل فرم‌هاي كارگزيني از قبيل پيش نويس احكام انتقال، ترميم حقوق، مرخصي، معذوريت ، ترفيع ، اضافه كار و نظير آن با رعايت قوانين و اطلاع مقام مافوق و ارايه گزارش‌هاي لازم.

3-  انجام مطالعات لازم در مواردي از قبيل قوانين استخدامي و اظهار نظر در مورد نحوه اجراي قوانين و مقررات مورد عمل.

4-  شناسايي وظايف و مسئوليت‌ها و شرايط احراز پست‌هاي سازماني مصوب.

5-  تهيه ليست اضافه‌كار پرسنل و انجام امور مربوط به آن.

6-   صدور گواهي اشتغال يا بازنشستگي و ساير موارد مشابه براي متقاضيان.

7-  رسيدگي به پيشنهادات و تقاضاهاي واصله مربوط به امور استخدام، تبديل وضع استخدامي، ترفيع، بازنشستگي و تعيين برقراري حقوق بازنشستگي و با وظيفه.

8-  انجام امور مربوط به جذب نيروهاي امريه فرمانداري‌هاي تابعه.

9-   مطالعه و بررسي قوانين و مقررات، ارايه گزارشها و نظرات كارشناسي و شركت در جلسات همايشها ودوره هاي آموزشي مرتبط.

10-    انجام ساير امور محوله وفق مقررات.

مسئولين مربوطه

عنوان پست سازماني

نام و نام خانوادگي

تاريخ

امضاء

نسخه

تعيين كننده وظايف

فرماندار

-

 

 

 

ص : 1

تأئيد كننده وظايف

معاون توسعه مديريت ومنابع استانداری

-

 

 

مسئول واحد تشكيلات وزارت کشور

مدیر کل دفتر تشکیلات

خلیلی

 

 

             

 

شرح وظايف پست سازماني
 
      فرم ع 23(4 ـ 74 ) ت 2 سازمان اداری و استخدامی کشور

1 ـ وزارت/ مؤسسه : (نام استانداری)

2 ـ واحد سازماني: (  فرمانداری ....)

3 ـ محل جغرافيايي خدمت:شهرستان

4 ـ عنوان پست/ شغل: کارشناس امور مالی                    

5 ـ نوع پست/شغل :                        

6 ـ شماره پست/ شغل ‍:                                   -

7ـ وظايف پست/شغل فوق الذكر براساس وظايف واحد سازماني كه در تاريخ 15/5/1397  به  تاييد سازمان اداری و استخدامی کشور رسيده است ،‌به شرح زير تعيين ميگردد.

1-    جمع آوري، تهيه و تنظيم قوانين و مقررات، آئيننامه ها، بخشنامه ها و دستورالعمل‌هاي واصله در امور مالي.

2-   پيگيري و اخذ امضاي اسناد مالي و چكهاي صادره و تحويل و در نهايت بايگاني اسناد.

3-  انجام مكاتبات اداري در خصوص پيمانكاران به اداره امور مالياتي و تأمين اجتماعي بصورت روزانه.

4-  بررسي اسناد و هزينه هاي مالي مرتبط با طرحهاي عمراني همانند صورت وضعيت هاي ارسالي.

5-  ثبت و نگهداري اعتبارات و تخصيص و درخواست وجه بصورت روزانه.

6-   بررسي و كنترل امور مربوط به قراردادها و تحويل پروژه هاي عمراني.

7-  ثبت و تنظيم صورت مغايرت بانكي كليه حسابها بصورت ماهيانه.

8-  مطالعه و بررسي قوانين و مقررات، ارايه گزارشها و نظرات كارشناسي و شركت در جلسات همايشها ودوره هاي آموزشي مرتبط.

9-     انجام ساير امور محوله وفق مقررات.

مسئولين مربوطه

عنوان پست سازماني

نام و نام خانوادگي

تاريخ

امضاء

نسخه

تعيين كننده وظايف

فرماندار

-

 

 

 

ص : 1

تأئيد كننده وظايف

معاون توسعه مديريت ومنابع استانداری

-

 

 

مسئول واحد تشكيلات وزارت کشور

مدیر کل دفتر تشکیلات

 

 

 

             

 

شرح وظايف پست سازماني
 
      فرم ع 23(4 ـ 74 ) ت 2 سازمان اداری و استخدامی کشور

1 ـ وزارت/ مؤسسه: استانداری

2 ـ واحد سازماني:   (  فرمانداری ....)

3 ـ محل جغرافيايي خدمت: فرمانداری

4 ـ عنوان پست/ شغل: حسابدار و جمعدار اموال

5 ـ نوع پست/شغل :                        

6 ـ شماره پست/ شغل ‍:                                   -

7ـ وظايف پست/شغل فوق الذكر براساس وظايف واحد سازماني كه در تاريخ 15/5/1397  به  تاييد سازمان اداری و استخدامی کشور رسيده است ،‌به شرح زير تعيين ميگردد.

1-       تهیه و تنظیم صورت وضعیت کالا ها و اموال  فرمانداری و بخشداریهای تابعه

2-      بازدید و نظارت دوره ای  بر اموال ومتعلقات فرمانداری و بخشداریهای تابعه و ارایه گزارش به مبادی ذیربط

3-      نصب و شماره گذاری اجناس و اموال تحویلی به همکاران

4-      همکاری با واحد متناظر در استانداری جهت تحویل و دریافت اموال

5-      شناسایی اموال و کالاهای مستهلک و از رده خارج شده  و ارسال لیست آنها  به استانداری جهت اتخاذ تصمیمات لازم

6-      رسیدگی به صورتحسابهای مالی و همکاری با واحد مالی

7-      ارایه صورت وضعیت بروز شده سالانه به مبادی ذیربط

8-      انجام سایر امور محوله طبق مقررات 

مسئولين مربوطه

عنوان پست سازماني

نام و نام خانوادگي

تاريخ

امضاء

نسخه

تعيين كننده وظايف

فرماندار

-

 

 

 

ص : 1

تأئيد كننده وظايف

معاون توسعه مديريت ومنابع استانداری

-

 

 

مسئول واحد تشكيلات وزارت کشور

مدیر کل دفتر تشکیلات

 

 

 

             

 

 

 

شرح وظايف پست سازماني
 
      فرم ع 23(4 ـ 74 ) ت 2 سازمان اداری و استخدامی کشور

1 ـ وزارت/ مؤسسه :                     (نام استانداری)

2 ـ واحد سازماني:                                         (  فرمانداری ....)

3 ـ محل جغرافيايي خدمت          (شهرستان مربوط به حوزه فرمانداری)       

4 ـ عنوان پست/ شغل: کارشناس ناظر برتاسیسات

5 ـ نوع پست/شغل :                        

6 ـ شماره پست/ شغل ‍:                                   -

7ـ وظايف پست/شغل فوق الذكر براساس وظايف واحد سازماني كه در تاريخ 15/5/1397  به  تاييد سازمان اداری و استخدامی کشور رسيده است ،‌به شرح زير تعيين ميگردد.

1-      سرويس و آماده نگهداشتن وسايل تهويه حرارتي و برودتي و تجهيزات فرمانداری  و واحدهاي تابعه .

2-    همکاری در تعمير جزئي و تعويض قطعات فرسوده تأسيسات و تجهيزات مربوط.

3-    مراقبت و نگهداري از سيستم هاي مختلف تأسيساتي و شبكه هاي برق و آب رساني ساختمانهاي فرمانداری.

4-   نظارت برنحوه  انجام تعميرات و سرويسهاي فصلي وسايل و تجهيزات حرارتي و برودتي و پيش بيني قطعات يدكي و لوازم مورد نياز سالانه و اعلام به مقام مافوق.

5-   بازديد مستمر از كليه قسمت ها و سرويسها و كنترل تجهيزات و لوازم مربوط و اعلام نواقص و خرابي شيرآلات، خطوط تلفن،  آسانسور، تجهيزات آتش نشاني و غيره و ارايه گزارش به مقام مافوق.

6-   همكاري و تشريك مساعي با كارپرداز در تهيه لوازم و قطعات يدكي و تأسيسات و تجهيزات فني  و يا تعميرات آنها حسب مورد  و ارايه گزارش‌هاي لازم به مافوق.

7-     كنترل لوله كشي هاي ساختمان فرمانداری و تعمير وسايل و تأسيسات مربوطه.

8-    انجام ساير امور محوله وفق مقررات

مسئولين مربوطه

عنوان پست سازماني

نام و نام خانوادگي

تاريخ

امضاء

نسخه

تعيين كننده وظايف

فرماندار

-

 

 

 

ص : 1

تأئيد كننده وظايف

معاون توسعه مديريت ومنابع استانداری

-

 

 

مسئول واحد تشكيلات وزارت کشور

مدیر کل دفتر تشکیلات

 

 

 

             

 

 

 

شرح وظايف پست سازماني
 
      فرم ع 23(4 ـ 74 ) ت 2 سازمان اداری و استخدامی کشور

1 ـ وزارت/ مؤسسه : استانداری

2 ـ واحد سازماني: (  فرمانداری ....)

3 ـ محل جغرافيايي خدمت: فرمانداری

4 ـ عنوان پست/ شغل: کارپرداز

5 ـ نوع پست/شغل :                        

6 ـ شماره پست/ شغل ‍:                                   -

7ـ وظايف پست/شغل فوق الذكر براساس وظايف واحد سازماني كه در تاريخ 15/5/1397  به  تاييد سازمان اداری و استخدامی کشور رسيده است ،‌به شرح زير تعيين ميگردد.

1-      جمع‌آوري درخواست خريد ملزومات واحدهاي مختلف و تهيه و گزارش به مقام مافوق.

2-    استعلام بهاء اجناس و ملزومات قبل از خريد و تهيه گزارش و كسب تكليف از مقام مافوق.

3-    تهيه وسايل و ملزومات برابر مشخصات و بروشورهاي كارخانجات و تطبيق آنها با اجناس و كالاها در هنگام خريد.

4-    تهيه و تنظيم صورت مجلس‌هاي مربوط به ترخيص كالاها و اجناس خريداري شده و ارايه آن به اداره متبوع.

5-    نظارت بر تهيه و تنظيم و نگهداري حسابهاي بانكي تنخواه گردان و اسناد خريد، حسب مقررات.

6-    نظارت بر نحوه حمل و نقل و ترابري اجناس و اطمينان از صحت كالاهاي خريداري شده.

7-    نظارت و كنترل اجناس فاسد شدني و اقدام به موقع در تخليه آنها و ارايه گزارش آن به مقام مافوق.

8-       انجام ساير امور محوله وفق مقررات

مسئولين مربوطه

عنوان پست سازماني

نام و نام خانوادگي

تاريخ

امضاء

نسخه

تعيين كننده وظايف

فرماندار

-

 

 

 

ص : 1

تأئيد كننده وظايف

معاون توسعه مديريت ومنابع استانداری

-

 

 

مسئول واحد تشكيلات وزارت کشور

مدیر کل دفتر تشکیلات

 

 

 

             

 

 

 

شرح وظايف پست سازماني
 
      فرم ع 23(4 ـ 74 ) ت 2 سازمان اداری و استخدامی کشور

1 ـ وزارت/ مؤسسه : استانداری

2 ـ واحد سازماني: (  فرمانداری ....)

3 ـ محل جغرافيايي خدمت: شهرستان

4 ـ عنوان پست/ شغل: نامه رسان و راننده

5 ـ نوع پست/شغل :                        

6 ـ شماره پست/ شغل ‍:                                   -

7ـ وظايف پست/شغل فوق الذكر براساس وظايف واحد سازماني كه در تاريخ 15/5/1397  به  تاييد سازمان اداری و استخدامی کشور رسيده است ،‌به شرح زير تعيين ميگردد.

1-      اقدام در حفظ و نگه داری وسيله ی نقليه ی تحويلی و وسايل و لوازم متعلقه.

2-     کنترل کليه ی قسمت ها، تجهيزات و لوازم و وسايل خودرو تحويلی قبل و بعد از حرکت و مأموريت.

3-     انجام تعميرات ساده و ضروری نظير بازديد و تنظيم ميزان درجه روغن، بنزين، آب، رفع اتصالی های جزئی، تعويض بعضی از قطعات و لاستيک های خودرو تحويلی.

4-     تنظيف و حفاظت خودرو تحويلی و کليه قطعات، تجهيزات و متعلقات مربوطه.

5-     رانندگی وسائط نقليه موتوری تندرو با رعايت قوانين و مقررات راهنمايی و رانندگی.

6-     حمل و نقل کالا، تجهيزات و لوازم اداری فرمانداری يا بخشداری , اياب و ذهاب کارکنان طبق دستور فرماندار (بخشدار) يا طبق مأموريت های محوله.

7-     گزارش ميزان کارکرد و نحوه ی انجام وظايف و مأموريت ها به رئيس واحد متبوع.

8-     اعلام نواقص فنی و درخواست لوازم و وسايل و ساير نيازمندی ها و گزارش چگونگی وضعيت خودرو تحويلی به مسئول مربوطه.

9-     وصول نامه ها و مکاتبات اداری از مسئول خدمات دفتری و ارسال آن ها به سازمان ها و دفاتر پستی.

10-    ثبت کليه ی نامه های ارسالی به سازمان ها در دفتر مخصوص ارسال مراسلات.

11-    تهـيه ی دفتر ارسـال مراسلات و اخـذ امضا در زمان تحـويل نامه ها به صاحبان آن ها

12-   ارسال سريع و به موقع دعوت نامه ها ومکاتبات فوری.

13-   - محفوظ نگاه داشتن محتويات نامه ها تا مرحله ی تحويل به سازمان ها يا افراد.

14-   -انجام ساير امور طبق دستور مقام مافوق.

مسئولين مربوطه

عنوان پست سازماني

نام و نام خانوادگي

تاريخ

امضاء

نسخه

تعيين كننده وظايف

فرماندار

-

 

 

 

ص : 1

تأئيد كننده وظايف

معاون توسعه مديريت ومنابع استانداری

-

 

 

مسئول واحد تشكيلات وزارت کشور

مدیر کل دفتر تشکیلات

 

 

 

             

 



اوقات شرعی
آب و هوا