نسخه آزمایشی
+ 0 -
ADA

معارفه

جلسه تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان اسلام آبادغرب


با حضور معاون بهداشتی دانشگاه و مسئولین شهرستان، آیین تودیع و معارفه رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسلام آبادغرب برگزار شد

 

.

 

 با حضور معاون بهداشتی دانشگاه و مسئولین شهرستان، آیین تودیع و معارفه رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسلام آبادغرب برگزار شد.

 مراسم تکریم و معارفه دکتر محمد رضا نادری و دکتر محمد علی خدایی به عنوان مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسلام آباد غرب امروز با حضور دکتر شکیبا معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه و  مسئولین شهرستان برگزار شد.

 دکتر شکیبا معاون بهداشتی دانشگاه در این مراسم اظهار کرد:  در شهرستان اسلام آباد غرب با تلاش همکاران ما در شبکه بهداشت درمان شهرستان و همراهی همه جانبه فرماندار شهرستان در شرایط بحرانی مقابله با کرونا به بهترین نحو ممکن عمل شد که بسیار قابل تقدیر است.

وی افزود: در اکثر کشور ها با وجود صرف هزینه های هنگفت برای مقابله با کووید ، بسیار منفعل عمل کردند و مرگ و میر ناشی از موارد ابتلا به این بیماری نسبت به کشور ما خیلی بیشتر بود.

شکیبا گفت: در شرایط بحرانی شیوع بیماری کرونا  بسیج و سپاه در قالب طرح شهید سلیمانی با تمام توان و با آمادگی کامل در کنار همکاران ما بودند و با همراهی این عزیزان خدمات ارزشمند و بسیار مهمی در راستای کنترل بیماری و مهار آن در کشور انجام شد.

وی عنوان کرد: خوشبختانه بیماری کرونا در حال حاضر به خوبی مهار شده است ، اما رعایت پروتکل ها باید همچنان جدی گرفته شود و واکسیناسیون نیز همچنان ادامه دارد،  البته تعداد مراجعین جهت واکسیناسیون کاهش یافته که باید با  جدیت بیشتر دنبال شود و واکسیناسیون باید به صورت فعال در درب منازل ، سیاری و فراخوان صورت گیرد.

جهانبخش حیدری فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب  نیز در این آیین گفت: پرسنل زحمتکش و پر تلاش در حوزه بهداشت و درمان مدت زیادی است که برای حفظ سلامت  جامعه تلاش و فعالیت دارد و خدمات یکایک این عزیزان قابل تقدیر است.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه شهرستان اسلام آباد غرب قطب درمانی غرب استان  است، میتواند در حوزه بهداشت و درمان نقش مهمی را در استان ایفا کند بنابراین نیازمند توجه بیشتری است.

فرماندار ادامه داد:  از زحمات دکتر نادری که از مدیران شایسته و از جنس خود مردم و فردی تلاشگر و دلسوز هستند و همواره با هماهنگی شورای اداری در ارتقای شهرستان اسلام آبادغرب قدم های موثری را برداشته اند بسیار سپاسگزارم،  دکتر خدایی هم تخصص دارد و هم تعهد و  امیدواریم بتواند گام های موثری در حوزه بهداشت و درمان برای شهرستان بردارد

 



اوقات شرعی
آب و هوای اسلام آباد غرب