نسخه آزمایشی
+ 0 -
ADA

معارفه

معرفی مدیر جدید اداره محیط زیست اسلام آبادغرب


باحضور فرماندار و مدیر کل محیط زیست مدیر جدید اداره محیط زیست اسلام آباد غرب معرفی شد

در نشستی در محل فرمانداری اسلام آبادغرب با حضور کرمی فرماندار و جمعی از مدیران ادارات و نمایندگان سازمان های مردم نهاد و صنایع اسلام آباد غرب، جلیلیان مدیر کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه، رییس حراست و معاون  توسعه مدیریت اداره کل، مجتبی قنبری بعنوان سرپرست جدید اداره حفاظت محیط زیست اسلام آباد غرب معرفی شد.

احد جلیلیان برضرورت توجه به  مشکلات  و ظرفیت محیط زیستی شهرستان  گفت: در این خصوص سلامت مردم و حفاظت منابع زیستی برای ما مهم است و با تکیه بر ترویج فرهنگ حفاظت محیط زیست  باید فرصت مناسبی برای مشارکت اقشار مختلف مردم و مسئولان در حوزه محیط زیست فراهم نماییم تا دستیابی به اهداف توسعه پایدار امکان پذیر شود.

وی افزود: اهمیت محیط زیست در نگاه مسئولان ، نگاهی فرابخشی است که در آن  تحقق حقوق مردم از اولویت های ماست.

 


در ادامه حمیدرضا کرمی فرماندار شهرستان اسلام آباد غرب  نیز ضمن آرزوی موفقیت برای سرپرست جدید محیط زیست شهرستان اسلام آباد غرب، آمادگی فرمانداری را به منظور حمایت وحفاظت از عرصه های طبیعی شهرستان و انفال خدادادی و اجرای  ضوابط محیط زیستی اعلام کرد و مشارکت جدی دستگاههای اجرایی در مسیر توسعه پایدار و تولید خواستار شد.

در پایان مراسم از خدمات آقای شاهرخ سبزی در طول تصدی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اسلام آباد غرب تقدیر بعمل آمد.

همچنین در این نشست  از خدمات آقای جلیلیان و توجه به مسائل محیط زیستی شهرستان اسلام آباد غرب توسط فرماندار تقدیر گردید و آقای هادی پروری به سمت رییس اداره مدیریت عملکرد و بازرسی اداره کل   معرفی وحکم انتصاب وی ابلاغ شد.


دراین نشست احد جلیلیان مدیر کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه، از فرماندار شهرستان به منظور حمایت های وی در عرصه حفاظت از زیستگاه های طبیعی شهرستان و ترویج فرهنگ حفاظت محیط زیست تقدیر و تشکر کرد



اوقات شرعی
آب و هوای اسلام آباد غرب