+ 0 -
ADA

استاندار کرمانشاه در شورای آموزش و پرورش:

آیین‌های گرامیداشت مقام معلم با محوریت مردم برگزار شود/ ضرورت گرامیداشت جایگاه علم و دانایی در کنار مقام معلم


استاندار کرمانشاه گفت: باید تلاش کنیم جلوه‌های مردمی گرامیداشت مقام معلم بسیار پررنگ تر از همیشه باشد و این امر نیازمند فراهم کردن بسترها برای مشارکت اقشار مختلف مردم است.

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمانشاه؛ محمدطیب صحرایی عصر روز پنجشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان کرمانشاه که با حضور مدیران عضو برگزار شد؛ عنوان کرد: هفته معلم یک فرصت بسیار مناسب برای گرامیداشت مقام این عزیزان تلاشگر در عرصه تعلیم و تربیت با مشارکت مردم است.

وی برنامه‌های طراحی شده برای بزرگداشت هفته معلم را خوب توصیف کرد و گفت: در سال‌های گذشته برنامه‌های گرامیداشت هفته معلم بیشتر در یک فضای اداری برگزار شده و مردم کمتری در آن مشارکت داشته اند.

استاندار کرمانشاه عنوان کرد: تجلیل مردمی از معلمان در محله و یا مجموعه مسکونی که در آن زندگی می کنند؛ می تواند به تقویت هویت فرهنگی کمک کند و از بسیاری آسیب‌های اجتماعی جلوگیری کند.

وی در ادامه سخنانش بر گرامیداشت علم و دانایی در کنار گرامیداشت مقام معلم تاکید کرد و گفت: دانش آموزان ما باید بدانند مقام معلم به این دليل ارزشمند است که به ما علم، آگاهی، معرفت، فضیلت و اخلاق می آموزد.

صحرایی در بخش دیگری از سخنانش از پیشنهاد طرح نهضت سواد آموزی برای روستای باسواد استقبال کرد و گفت: در کنار توجه ویژه به ایجاد روستای باسواد، باید به وضعیت کودکانی که از تحصیل  بازمانده‌اند نیز  رسیدگی کنیم تا بر جمعیت بی سوادان افزوده نشود.

وی همچنین تاکید کرد: مجموعه هایی مانند شهرداری، فرمانداری، نوسازی مدارس و آموزش و پرورش باید بر شهرک سازی های جدید نظارت کنند که حتما فضای آموزشی لازم در آن ها ایجاد شده باشد تا مردم در آینده دچار مشکل نشوند.



اوقات شرعی
آب و هوا