+ 0 -
ADA

دیدار استاندار کرمانشاه با رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور؛

ادامه پیگیری‌ها برای جذب اعتبار تا آخرین روز کاری سال/ موافقت رییس سازمان برنامه و بودجه با تخصیص اعتبارات ویژه برای کرمانشاه


استاندار کرمانشاه در آخرین روز کاری سال ۱۴۰۲ با حضور در سازمان برنامه و بودجه کشور با رئیس این سازمان دیدار کرد و پیگیر افزایش اعتبارات و رفع نیازهای بودجه‌ای استان شد که موافقت دکتر منظور را به همراه داشت.

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمانشاه؛ پیگیری افزایش اعتبار و تخصیص راه آهن غرب کشور در ردیف لایحه بودجه ۱۴۰۳، افزایش اعتبار آبرسانی به روستاها، پیگیری مطالبات پرسنلی کادر بهداشت و درمان، افزایش تخصیص پروژه‌های با پیشرفت فیزیکی بیش از ۷۰ درصد و پیگیری مطالبات ذخیره مرخصی پرسنل ادارات از جمله موضوعاتی بود که در این دیدار از سوی استاندار کرمانشاه پیگیری شد و موافقت های خوبی بدست آمد.

محمدطیب صحرایی شامگاه دوشنبه در آخرین روز کاری سال ۱۴۰۲ با داود منظور، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور دیدار کرد.

در این دیدار که معاون امور عمرانی استانداری، رییس سازمان برنامه و بودجه استان و رئیس و معاون دانشگاه علوم پزشکی استان هم حضور داشتند، بخشی از مهمترین دغدغه‌های مردم استان در حوزه‌های مختلف پیگیری و موافقت رئییس سازمان برنامه و بودجه کشور برای اعطای تخصیص‌های جدید گرفته شد.

پیگیری افزایش اعتبار و تخصیص راه آهن غرب کشور در ردیف لایحه بودجه ۱۴۰۳، افزایش اعتبار آبرسانی به روستاها، پیگیری مطالبات پرسنلی کادر بهداشت و درمان، افزایش تخصیص پروژه‌های با پیشرفت فیزیکی بیش از ۷۰ درصد و پیگیری مطالبات ذخیره مرخصی پرسنل ادارات از جمله موضوعاتی بود که در این دیدار از سوی استاندار کرمانشاه پیگیری شد و موافقت های خوبی بدست آمد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در این دیدار درباره موضوع مهار «تنش آبی» در بخشی از روستاهای استان دستور داد که تخصیص مناسب و مشخصی از محل اعتبارات تنش آبی وزارت نیرو به استان کرمانشاه داده شود تا مشکل آبرسانی به روستاهای دچار مشکل در تابستان پیش رو مدیریت شود.

استان کرمانشاه طی ۲ قرارداد با قرارگاه محرومیت‌زدایی امام حسن مجتبی(ع) بنا دارد که ۸۶۰ روستای استان را طی سه سال آبرسانی و مشکل تنش آبی آن‌ها را رفع کند. در سال ۱۴۰۲ بیش از ۲۰۰ روستا آبرسانی شده است.

دکتر منظور همچنین در پاسخ به مطالبه تکمیل راه آهن غرب (کرمانشاه به خسروی) دستور داد که اعتبارات این پروژه تقویت شود و با پیگیری لازم افزایش پیدا کند.

در حوزه مطالبات پرسنلی کادر بهداشت و درمان و ذخیره مرخصی پرسنل ادارات هم دستور مساعدت مالی لازم از سوی معاون رئیس جمهور صادر شد.

همچنین استاندار کرمانشاه ضرورت تکمیل پروژه‌های با پیشرفت فیزیکی بالای ۷۰ درصد استان و وعده قبلی برای تخصیص اعتبار به آن‌ها را مطرح کرد که رییس سازمان برنامه و بودجه کشور دستور تقویت تخصیص اعتبار این پروژها به صورت مناسب را صادر کرد.

استاندار کرمانشاه روز ۲۳ اسفند هم با حضور در سازمان برنامه و بودجه کشور، به صورت جداگانه با معاون تولیدی و زیر بنایی سازمان، معاون علمی، فرهنگی و اجتماعی، معاون توسعه مدیریت و امور مجلس، معاون هماهنگی برنامه و بودجه، رئیس امور آموزش و رئیس امور طرح‌های کلان سازمان برنامه و بودجه کشور دیدار و مهم‌ترین نیازها و دغدغه‌های بودجه‌ای استان از جمله تخصیص‌های ۱۴۰۲ و اعتبارات عمرانی، هزینه‌های جاری و اعتبارات استان در لایحه بودجه ۱۴۰۳ را پیگیری کرد که منجر به گشایش موانع اعتباری بخشی از طرح‌های استان شد.



اوقات شرعی
آب و هوا