+ 0 -
ADA

استاندار کرمانشاه:

برنامه‌های حوزه ایثار و شهادت باید با خلاقیت و نوآوری همراه باشد/ نقش قرارگاهی و محوری این شورا تقویت شود/ تاکید بر ایجاد یک فرهنگسرا در باغ فردوس


استاندار کرمانشاه گفت: ادارات باید به سمت برگزاری برنامه های فرهنگی خلاقانه با توجه به اقتضائات خانواده‌های شهدا و ایثارگر گام بردارند.

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمانشاه؛ محمدطیب صحرایی روز سه شنبه ۱۵ اسفند در نشست شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت که با حضور مدیران عضو برگزار شد؛ عنوان کرد: نقش قرارگاهی و محوری این شورا در راستای نقش آفرینی بهتر و بیشتر، باید تقویت شود.

وی افزود: بر اساس تصویب نامه هیئت وزيران این شورا وظایفی مانند تولید و انتشار آثار فرهنگی و هنری، برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و هنری، فضاسازی شهری، فعالیت‌های علمی و پژوهشی، تولیدات رسانه‌ای، برگزاری اردوها و ... را عهده دار است.

 استاندار کرمانشاه تاکید کرد: برای اثرگذاری بیشتر این فعالیت ها باید با هدفگذاری و برنامه ریزی مناسب همراه باشد تا نتیجه مورد نظر حاصل شود.

وی بر تنوع برنامه‌های فرهنگي و هنری تاکید کرد و گفت: برنامه کاری، تعیین اولویت‌ها و ریل گذاری سال ۱۴۰۳ باید بر اساس برآیندهای کارشناسی عملکرد دستگاه‌ها در سال جاری انجام شود‌.

صحرایی یادآور شد: ادارات نباید تنها به کارهای جاری و متداول مانند دیدار از خانواده شهدا و ایثارگران بسنده کنند بلکه باید به سمت برگزاری برنامه های فرهنگی خلاقانه با توجه به اقتضائات خانواده‌ها گام بردارند.

وی ایجاد یک فرهنگسرا در باغ فردوس را یک ضرورت دانست و گفت: خانواده ها و مجموعه‌های مختلف می توانند از این ظرفیت برای اجرای برنامه های خود استفاده کنند.

در این نشست مصوب شد بنیاد شهید و مشاور امور ایثارگران استانداری با بررسی‌های کارشناسی، عملکرد دستگاه‌ها در این حوزه بر اساس اولویت‌های  وزارتخانه و نحوه هزینه ها را ارزیابی و به دبیرخانه اعلام کند.



اوقات شرعی
آب و هوا