+ 0 -
ADA

با دستور استاندار کرمانشاه انجام شد،

تشکیل قرارگاه آبرسانی هرسین/ پیگیری ویژه برای تخصیص اعتبارات جدید به شهرستان


با دستور استاندار کرمانشاه، قرارگاه آبرسانی شهرستان هرسین به ریاست معاون عمرانی استانداری و با حضور فرماندار هرسین و مدیرکل آب و فاضلاب استان برگزار و مشکل آب شرب این شهرستان به صورت ویژه پیگیری شد.

 به گزارش روابط عمومی استانداری کرمانشاه، معاون عمرانی استانداری کرمانشاه با دستور استاندار، روز سه شنبه برای پیگیری مشکل آب شرب شهرستان هرسین به این شهرستان سفر کرد.

طهماسب نجفی در جلسه قرارگاه آبرسانی هرسین گفت: اجرای پروژه آبرسانی شهر هرسین یک مطالبه بحق مردمی و یک اولویت مهم برای استان است.

 وی افزود: اجرای طرح آبرسانی شهر هرسین، دغدغه جدی استاندار کرمانشاه است و وی به صورت مستمر پیگیر پیشرفت این پروژه است؛ همچنین در سطح کلان هم پیگیر تخصیص اعتبارات لازم برای تکمیل پروژه آبرسانی به شهر هرسین است.

فرماندار شهرستان هرسین نیز در این جلسه به تشریح مشکلات آبرسانی در مناطق مرتفع شهر هرسین پرداخت و افزود: با توجه به توسعه و تمهیدات صورت گرفته در منطقه میانی شهر هرسین و پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی آن، زمینه برای واگذاری انشعاب آب به اهالی شهرک های بسیج و شهرداری فراهم است و مردم می توانند به همین منظور به اداره آب و فاضلاب مراجعه نمایند.

به گفته ابوطالب ایتوندی آبرسانی به شهرک های مذکور و رفع مشکل آبرسانی به مناطق مرتفع از پروژه های مهم و اولویت دار حوزه آبرسانی این شهرستان است.

وی همچنین به تشریح وضعیت چاههای جایگزین تامین آب برای پروژه آبرسانی به شهر هرسین و عدم همراهی معارضین پرداخت. 

بررسی وضعیت تملک چاههای دائمی در پروژه آبرسانی به شهر ۵۰ هزار نفری هرسین از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود و مقرر شد در جلسه بعدی که با حضور معاون عمرانی استاندار برگزار خواهد شد، موضوع معارضین محلی این پروژه بررسی و پیگیری شود.

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه از سراب هرسین و ایستگاه پمپاژ آب هم بازدید کرد و با حضور وی میزان کدورت آب سراب مورد مورد آزمایش قرار گرفت.



اوقات شرعی
آب و هوا