+ 0 -
ADA

در نشست بامدادی استاندار کرمانشاه انجام شد،

تقویت بودجه ای ادارات و پروژه های استان در اولین روز سال


استاندار کرمانشاه ساعات پایانی سه شنبه‌ شب با حضور در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان آخرین پیگیری ها برای تقویت بودجه ای دستگاه های اجرایی، شهرداری‌ها و پروژه های عمرانی استان را انجام داد؛ نشستی که تا حدود ساعت ۲ بامداد امروز چهارشنبه به طول انجامید.

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمانشاه؛ به دنبال ابلاغ ۴۸۵ میلیارد تومان اعتبار به استان کرمانشاه در آخرین روز سال ۱۴۰۲، جلسات کارشناسی برای توزیع دقیق و موثر این اعتبارات با حضور معاون عمرانی، رئیس سازمان‌ مدیریت و برنامه ریزی استان و برخی مدیران اجرایی تشکیل شد که تا انتهای شب سه شنبه به طول انجامید؛ سپس نشست کمیته تخصیص اعتبارات استان با حضور استاندار کرمانشاه برگزار شد و تا حدود ۲ بامداد چهارشنبه ادامه یافت.

در این جلسه با بررسی اولویت ها و مشکلات اعتباری دستگاه های اجرایی استان، سهم دستگاه ها و شهرداری‌های استان از ۴۲۵ میلیارد تومان اعتبارات ابلاغی از محل سه درصد نفت، تملک استانی و توازن یک و ۲ مشخص شد.

همچنین ۶۰ میلیارد تومان اعتبار هم از محل ردیف سفر استانی رهبر معظم انقلاب به کرمانشاه اختصاص یافته که برای تکمیل پروژه های عمرانی مشخص تخصیص یافت.

با این تخصیص ها، بخش قابل توجهی از مشکلات بودجه ای ادارات و شهرداری‌های استان مرتفع می شود.



اوقات شرعی
آب و هوا