+ 0 -
ADA

بازدید استاندار کرمانشاه از مرکز مدیریت راه‌های استان ؛

صحرایی: مسافران کرمانشاه، امسال قوانین رانندگی را بهتر رعایت کرده‌اند


استاندار کرمانشاه با حضور در مرکز مدیریت راه‌های استان و بررسی آخرین وضعیت ترددها عنوان کرد: مسافران نوروزی، امسال قوانین رانندگی را بهتر رعایت کرده و این موضوع سبب کاهش تلفات جاده ای شده است.

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمانشاه؛ محمدطیب صحرایی روز سه شنبه با حضور در مرکز مدیریت راه‌های استان، آخرین وضعیت تردد مسافران نوروزی، آمار تصادفات، تخلفات و مشکلات جاده ای را بررسی کرد.

در این بازدید که کهریزی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هم حضور داشت، صحرایی در جریان جدیدترین آمار ترددهای نوروزی، جزییات ورود و خروج و مقاصد مسافران، درخواست های مردمی و طرح نوروزی راهداری، انواع تخلفات رانندگی و... قرار گرفت و با حضور در بخش های مختلف اداره کل راهداری، به همکاران این مرکز خداقوت و تبریک سال جدید گفت.

استاندار کرمانشاه همچنین در مصاحبه ای گفت: ساماندهی و تسهیل عبور و مرور در استان نیاز به تلاش و مراقبت های ویژه ای دارد که بحمدالله در اداره کل راهداری استان بخوبی در حال اجراست.

وی وضعیت تردد مسافران در استان از ابتدای تعطیلات تاکنون را خوب ارزیابی کرد و گفت: آمار تلفات جاده ای در این مدت کاهشی بوده است که جای تشکر از همه دست اندرکاران از جمله راهداری، پلیس راه، هلال احمر و اورژانس و بویژه همه رانندگان و مردم شریف را دارد که امسال مقررات رانندگی را بهتر رعایت کرده اند.



اوقات شرعی
آب و هوا