+ 0 -
ADA

معاون استاندار:

كم كاري هيچ دستگاهي در زمينه مناسب سازی تاسیسات و معابر و اماكن عمومی شهرها پذيرفته نيست

معاون هماهنگي امور عمراني استانداري گفت: كم كاري هيچ دستگاهي در زمينه مناسب سازی تاسیسات و معابر و اماكن عمومی شهرها پذيرفته نيست.

به گزارش واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ مهندس مهردادسالاري درجلسه کمیته مناسب سازی گفت: باتوجه به اينكه مخاطب ما در بحث مناسب سازي افراد داراي معلوليت،جانباز،كهنسالان و افراد آسيب ديده هستند  لذا مناسب سازی مبلمان شهری مناسب با وضعیت آنها  از ضروریات است.

وي گفت: همه شهروندان در برابر قانون یکسانند وهدف اصلی هم دسترسی وعدم تبعیض دربین عموم مردم است ،لذا بایستی با احترام به معلولین وجانبازان حداکثر خدماتی را که می توانیم انجام دهیم چراكه حق شهروندي آنهاست .

وي افزود: در همین راستا کارشناسان اداره کل دفتر فنی استانداری و بهزیستی ، دستگاه هاي دولتي و عمومي استان  را مورد بازدید قرار داده و حسن انجام کار و نواقص موجود را احصا و در جلسه آينده ارائه كنند.

سالاري با تاكيد بر  نظارت بر اجرای طرح های مناسب سازی دستگاه هاي دولتي و عمومي  استان اظهارداشت :بهزيستي  ضمن ابلاغ شاخص های ارزیابی مناسب سازی معابر و فضاهای شهری به کلیه دستگاه ها ، طی برنامه ریزی نسبت به بازدید از پروژه های مناسب سازی سالجاری آنان اقدام و نتیجه را در جلسه آینده گزارش دهند.

وی در پایان ابراز داشت: اداره کل بهزیستی استان  پس از ارزیابی دستگاههای اجرایی استان در خصوص اقدامات مناسب سازی ساختمانهای اداری برای جانبازان و معلولان، نسبت به معرفی دستگاه هاي كم كار اقدام نمايد تا برخود لازم با آنها صورت بگيرد.



اوقات شرعی
آب و هوا