+ 0 -
ADA

استاندار کرمانشاه در جلسه شورای قرآن استان:

محافل قرآنی استان به عنوان یک الگوی برتر، تداوم یابد/ جامعه امروز بیش از هر زمانی، نیازمند مانوس شدن با آموزه‌های قرآنی است


استاندار کرمانشاه بر تداوم برگزاری این نشست های قرآنی به عنوان یک الگوی برتر تاکید کرد و گفت: این جلسات فاخر قرآنی باید در ماه مبارک رمضان و پس از آن مانند ایام محرم و صفر و در طول تابستان همچنان تداوم یابد.

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمانشاه؛ محمدطیب صحرایی صبح امروز چهارشنبه نشست شورای قرآن استان که با حضور مشاور قرآنی استاندار و دیگر مدیران عضو برگزار شد عنوان کرد: خوشبختانه جلسات قرآنی فاخر و سرشار از معنویت در سطح استان در حال برگزاری است‌ که جای تقدیر دارد.

وی بر تداوم برگزاری این نشست های قرآنی به عنوان یک الگوی برتر تاکید کرد و گفت: این جلسات فاخر قرآنی باید در ماه مبارک رمضان و پس از آن مانند ایام محرم و صفر و در طول تابستان همچنان تداوم یابد.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: جامعه امروز بیش از هر زمانی نیازمند مانوس شدن با مفاهیم والای قرآنی و الهی است.

وی با تاکید بر اینکه ما نیازمند یک جهاد عظیم در حوزه ترویج مفاهیم والای قرآنی هستیم در ادامه عنوان کرد: جامعه امروز ما و به ویژه جوانان با آسیب ها و مشکلات و معضلات اجتماعی مواجه است و قرآن بهترین پناهگاه برای مصون ماندن از این آسیب‌ها است.

صحرایی خاطرنشان کرد: برای موفقیت در این عرصه نیازمند انجام کار هماهنگ و جبهه‌ای با همکاری دستگاه های مختلف فرهنگی، دانشگاهی و  رسانه‌ای هستیم.

وی مردمی سازی را لازمه موفقیت در این عرصه دانست و گفت: برگزاری نشست های قرآنی در قالب جلسات خانگی، هیات های مذهبی و مساجد باید در اولویت قرار گیرد.

مدیر ارشد استان ترویج آموزه‌های بلند قرآنی در قالب جملات برگزیده را یک راهکار مناسب در ایام ماه مبارک دانست و گفت: این جملات و نکات برگزیده باید متناسب با نیازها و اولویت‌های معنوی، فرهنگی و اجتماعی جامعه انتخاب شوند و با همکاری رسانه ملی، شهرداری و ادارات و مجموعه های مختلف به شکل هماهنگ و گسترده مردم در ایام ماه مبارک رمضان در معرض دید مردم گذاشته شوند.

وی تاکید کرد: این پیام های قرآنی باید در سطح تمامی شهرها منعکس شود تا شاهد اثرگذاری بیشتر و گسترده تر آن باشیم.

 در ادامه این نشست گزارشی از برنامه های شورای قرآنی استان برای ایام ماه مبارک رمضان ارایه شد و مورد بحث و بررسی کارشناسی قرار گیرد.



اوقات شرعی
آب و هوا