+ 0 -
ADA

در جلسه اي به رياست مهندس سالاري:

واگذاري پروژه هاي راه روستايي تعيين تكليف شد

در جلسه اي به رياست مهندس سالاري معاون هماهنگي امور عمراني و با حضور مديران دستگاه هاي راه و شهرسازي و راهداري استان، تكليف راه هاي روستايي مشخص شد.

به گزارش واحد خبر اداره كل روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ در جلسه اي كه به رياست مهندس مهرداد سالاري معاون هماهنگي امور عمراني استانداري و با حضور رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي و مديران دستگاه هاي راه و شهرسازي و راهداري استان در محل سالن جلسات معاونت عمراني استانداري برگزار شد، واگذاري پروژه هاي راه روستايي از حوزه اداره راه و شهرسازي به اداره راهداري استان تعيين تكليف گرديد.

مهندس سالاري در اين جلسه با تاكيد بر همدلي و همكاري مناسب اين دستگاه ها براي اجراي هر چه بهتر پروژه هاي راه روستايي گفت: در اين جلسه در خصوص تشكيلات، ساختار، اعتبارات، امكانات و وظايف جهت واگذاري پروژه هاي راه روستايي از حوزه اداره راه و شهرسازي به اداره راهداري استان تصميم گيري خواهد شد كه لازم است دستگاه هاي ذيربط با جديت نسبت به اجراي آن اقدام كنند.

وي بيان داشت: از اول آذر ماه سالجاري بايد براي اجراي اين مصوبات و تصميمات برنامه ريزي لازم صورت گيرد و ضروري است كه روحيه همكاري و همدلي مناسبي براي اجراي هر چه بهتر تصميمات وجود داشته باشد.

وي افزود: با اتخاذ تصميمات اين جلسه تكليف پروژه هاي راه روستايي از حوزه اداره راه و شهرسازي به اداره راهداري استان واگذار مي شود.

  



اوقات شرعی
آب و هوا