+ 0 -
ADA

معاون استاندار کرمانشاه:

کاهش ۶۷ درصدی آمار فوتی ها و ۱۰ درصدی مجروحین در تصادفات تعطیلات نوروز/ تاکید بر آسفالت معابر و جمع آوری زباله ها در شهر کرمانشاه


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: تعداد فوتی ها در جاده های برون شهری استان در تعطیلات نوروز امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته،67 درصد و آمار مجروحین 10 درصد کاهش داشته است.

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمانشاه؛ طهماسب نجفی در جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی و شورای راهبری تصادفات رانندگی که با حضور اعضا در سالن جلسات استانداری تشکیل شد، اظهار داشت: تعداد فوتی ها در جاده های برون شهری استان در تعطیلات نوروز امسال، از ابتدای سال تاکنون 2 نفر بوده و در مقایسه با مدت سال قبل که 6 نفر بوده، 67 درصد کاهش داشته است و همچنین تعداد مجروحین ناشی از تصادفات برون شهری نیز 10 درصدکاهش نشان می دهد.

وی افزود: کاهش فوتی ها و جرحی ها در تصادفات برون شهری حاصل اقدامات موثر در رفع نقاط حادثه خیز در استان است که باید با جدیت نسبت به رفع دیگر این نقاط اقدام شود.

وی تصریح کرد: از تاریخ 24 اسفند ماه سال 1402 (شروع طرح سفرهای نوروزی) تاکنون 64 هزار و 201 نفر در اقامت گاه های استان اقامت داشته اند و 55 هزار و 747 نفر نیز از اماکن تاریخی بازدید داشته اند و آمار گردشگران استان تا تاریخ چهارم فروردین ماه تعداد 599 هزار 173 نفر می باشد.

وی به مامویت‌های فوریت‌های پزشکی کرمانشاه در این ایام نیز پرداخت و گفت: فوریت‌های پزشکی کرمانشاه تاکنون۲هزار 437 مورد ماموریت داشته‌ اند و همچنین شبکه بهداشت و درمان و دانشگاه علوم پزشکی هزار و 103 مورد بازدید و اماکن انتظامی نیز در قالب 16 اکیپ بازرسی دو هزار و 51 مورد بازدید داشته اند.

نجفی ادامه داد: اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان در قالب 20 اکیپ بازرسی 9 هزار و 720 مورد بازدید در سطح استان داشته است ومیراث فرهنگی استان هم در قالب 16 اکیپ بازرسی تعداد 1325 مورد از تاسیسات گردشگری استان داشته است.

معاون هماهنگی هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه همچنین با تاکید بر ضرورت اقدامات اساسی در شهر کرمانشاه مانند تسریع در آسفالت و لکه گیری ها، خط کشی معابر و جمع آوری زباله ها، به شهرداری دستور داد که اقدامات در این زمینه را با سرعت پیش ببرد.



اوقات شرعی
آب و هوا